pühapäev, 29. oktoober 2017

Puhkus täies hoos

Hei-hei!
Nüüd natuke tegevustest ka. Laupäeval avastasime rolleritega South-Kutat ning tegime rannapäeva, õhtul käisime templis ning vaatasime seal ka etendust ning päikeseloojangut. Tagasi villasse sõites nautisime kohalikku toitu ning Seejärel võtsime poest mõned õlled ja tsillisime oma basseini ääres :) Rollerisõit on huvitav, kohati väga järsud kurvid, kitsad teed, autod jne.. Pulsi saab päris kõrgele.

Õhtul mõtlesime, et peaks ikka ööeluga ka tutvuma ja hüppasime jälle rolleritele. Kuna tankima pidime ka siis võtsime suuna Kuta poole. Tankimine rollud ära ning mõtlesime, et tühja kah sõidame Kutale (10kond km). Sõitsime lôbusalt lauldes. Pidu me seal üles ei leidnud, niiet lauluga sõitsime ka tagasi. Seda asja me aga nii ei jätnud ja vaatasime oma küla ka üle ning leidsime väga laheda rannapeo, tantsisime lainetes ning koju sõitsime üsna märgadena varahommikul (mõni laine oli päris võimas). Peol oli 75% mehi, tehno muusika ja peaaegu läks kakluseks ka :).
Magasime natuke ning siis asusime Padangbai poole teele. Kohale jõudsime lõunast. Otsisime majutuskoha ning tegime kiire iluune. Siis kohalikesse randadesse. Üks rand oli kivine, teine väga ilus liivane ning suurte lainetega. Hullasime lainetes ja kui päike loojus seadsime sammud külasse tagasi ning lasime omale värsket kala grillida.. Ülihea oli!! Uinusime lainete kohinat saatel, et Gili saari vallutada :)
Pildil on vaade hotelliaknast.. Mõnusat esmaspäeva kõigile :)