laupäev, 25. november 2017

Langkawi

Langkawile jõudes olime üsna väsinud ning ei kiirustanud sadamast kuhugi. Sõime rahulikult, tegime kohvi ja tsillisime niisama. Otsisime booking.com'ist mõned võimalikud majutusvariandid ja asusime uberiga teele. Tükk aega sõitsime ringi, kuid lõpuks leidsime meile sobivas hinnaklassis ühe väga ilusa basseiniga (elementaarne) hotelli. Rohkem sel päeval midagi ei teinudki. Lihtsalt hopp basseini ja kõik.
Järgmine päev pidi ka null päev või puhkepäev olema. Niisiis magasime kuni kellegi und oli ja siis läksime hotelli hommikusööki avastama. See oli, üllatus-üllatus, isegi päris hea. Valikut oli. Olime basseini ääres niisama ja peale lõunat otsustasime teha paadiga saartetuuri. See oli päris kift, saime magevee järves kaljude vahel ujuda ja rannas sulistada ning saarte vahel tiirutada.
Õhtul sõime ühes väga heas Süüria köögiga toidukohas ja oligi aeg magama kobida (mõned sasku ringid ka ikka).
Järgmisel hommikul pidime varakult rolleritega tiirutama minema, et mäe otsa ronida ja saart avastada. Magasime loomulikult poole lõunani ja alles siis hakkasime liigutama. Vaatasime cable car 🚡 üle, oli päris kift, 3D muuseumi, 7wells kose (see oli väga ilus ja lahe koht), veel ühe kose ja päikeseloojanguks pidime mount Gunung Raya otsa sõitma, et vaadet nautida. Kahjuks tulid pilved ja päikeseloojangut me ei näinud, ainult vaadet linnale.
Tagasi sõites läks üsna mäe otsas meie rolleri rehv katki ja saime korraks pulsi ikka päris kõrgele. Õnneks risu ei pannud. Aga abi pidime ikka tükk aega ootama. Taustaks kõva müristamine ja äike. Vihma me mäenõlval siiski ei saanud. Vedas jälle. Malaisia muidu selline riik, kus iga päev sajab. Ja kui sajab siis ikka nii, et kallab.
Õhtusöögi sõime hotellis ja peale pikka päeva olid kõik väsinud.
Hommikul vara saatsime Liisi bussipeale, ta sõitis edasi Taimaale ja ise sättisime kiirpaadi peale, et mandrile sõita ja rendiauto üles otsida. Tagasi Kuala Lumpuri ja seejärel Aussi sõit.
Teel tagasi sadas loomulikult padukat aga vihma tuli nii palju et sõita ei näinud ja teel oli ka korralik veekiht. Sõitsime väga tasakesi. Mingil hetkel läks meist hea hooga mööda üks maastur, millel just meie kõrval tekkis vesiliug ning auto ikka laperdas neil korralikult. Tekkis hirm, et äkki tulevad meile otsa. Aga vedas jälle ja see auto pani kohe kõrval kõva paugu teepiirdesse, ikka nii et juppe lendas. Ja meie sõitsime liiklusvoolus tasakesi edasi, teha polnud midagi.
Rohkem seiklusi ette ei tulnud ja õhtuks saime kenasti Kuala Lumpuri.