esmaspäev, 26. veebruar 2018

Mannu farmitöö

Tasmaaniast tagasi teel olles leidsin Gumtreest (kohalikust "Kuldsest Börsist") kuulutuse, et otsitakse kestvusratsutajat. Ma polnud päris kindel, et ma tahaks teha seda, mida juba niigi palju tehtud on. Oli ju selle aasta idee proovida igasugu uusi ja huvitavaid asju k.a töid. Saatsin ikkagi väga napisõnalise meili, et olen nii ja nii mitu aastat kestvusega tegelenud ning siin on link minu FEI profiilile. Ca tunni pärast sain juba kõne. Boss helistas, oli ise ka vist pisut ähmis ning ütles, et ärgu ma enam tööd otsigu ja tulgu ma kohe kohale :D Kuna töötinginused mulle sobisid ning pakuti ka head (võib vist isegi öelda, et backpackeri jaoks väga head) palka, siis otsustatud saigi, et hakkan tööle kestvusratsutajana.

Tall asub Sydneyst ca 2 tunni autosõidu kaugusel Jaspers Brushis ning talli nimi on Jon De Le Arabians. Siin on kokku 25 hobust, enamus neist araablased ning bossi enda aretustöö tulemus. Hobused elavad kogu aeg õues koplites ning igapäevaselt hoiame hetkel töös viite hobust.

Peale minu töötab siin Andy, kes on pigem nagu handyman ning hoiab hobustest eemale. April, kes on nende hobustega palju aastaid tegelenud, võistelnud ning teab läbi ja lõhki, kuidas siin asjad käivad; tema teeb ka treeningplaanid, otsustab sööda üle jne. Colette, kes on meie kolmas ratsutaja, kuid ta on olnud siin isegi veel vähem kui mina ja käib ainult kolm korda nädalas. Kelsy, kes käib ainult pühapäeval, kui kõik teised puhkavad.

Tööpäev algab 7.00 ja lõppeb 16.00. Tööl olen 6 päeva nädalas. Pühapäeval puhkan :) Päevarutiin näeb tavaliselt ette, et hommikul teeme üldisi tallitöid/toimetusi ning seejärel läheme ratsutama. Talli lähedal pole võimalik maastikul sõita, seega püüame 3x nädalas panna hobused auto peale ja metsa viia. Ülejäänud päevad sõidame lihtsalt ühe heinamaa peal ringiratast või mööda väikest teelõiku edasi-tagasi.

Korra olen jõudnud juba alla ka sadada :D Sõidan ühe oktoobris viieseks saanud ruunags, kes enamasti on päris nunnu, aga vahest paneb mõne puraka. Nimi on Storm. Plaan on temaga märtsi lõpu poole üks 40km kval võistlus teha.

Jalutasin ühel vihmasel pühapäeval mäe otsa. Selline on maastik ja loodus siin.

Hobustega metsas.

Storm.

Hakkan vist vaikselt ära harjuma, et lindudeks on siin papagoid. Nad on sama tüütud, kui tuvid või varesed.

Meie igapäevane külaline - naabrite paabulind.

Hobuste koppel.

Ronisime hobustega kopli taga oleva mäe otsa. Päris äge vaade.

Talli beebi.

Minu teine suksu Hazy. Vaja veel vormi ajada, aga peale poolt aastat koplielu näeb isegi päris hea välja. 160 km hobune. Väike plaan on mulgi temaga üks 160 teha.

Kuna Karin läks Poisiga minema ning tall asub suht maal ja ühistransporti pole, siis olin 2 nädalat sunnismaine. Nüüd on mul väike rendi Hyundai :)

Oi kui rõõmus ma olen. Sain oma paki lõpuks kätte. Oma on ikka oma - oma kiiver, oma kaabu, oma kommid. 

Storm

Pandora ja Hazy




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar