teisipäev, 16. jaanuar 2018

Roadtrip baby - teel Sydneyst Melbsi

Aega mööda lisandub piltidele ka pisut teksti ;)  stay tuned

Esimene peatus teel Sydneyst Melbourni oli Shellharbouris, kus koos Merka ja Indrekuga veel grilli tegime ja niisama tsillisime. Teel sinna sõitsime läbi Royal rahvuspargis ja rannikuäärsel teel oli ka üks lahe sild.

Seejärel seadsime suuna Fitzroy fallsi. Nagu ka pildilt näha oli vett vähe, kuid vaated ilusad.

Päev oli kuum ja ujuma läksime veidi maad edasi Kangaroo valley'sse. Proovisime ka väikeste poiste moodi veemõnusid - nalja nabani.

Vaade randadele, mis meid ees ootavad. Cambewarra mountain Lookout - hästi ilus koht, mõnus kohvik ja koogikesed, millest oli väga raske ära öelda, aga suutsime.

Järgmisel päeval alustasime Soalhaveni 100 ranna challenge'it. Hyams Beach, kus hommikul tegime kerge rannajooksu :)

Veel mingi rand, mille nime ei mäleta, aga surfamiseks laudu rentida ei saanud.

Pebbles Beach, kuhu küll laste koolivaheaja ning suure puhkuseperioodi tõttu ööbima enam ei ei mahtunud, kui kägurudega saime jutule. Üks ilusamaid randasid.

Teisi loomaliike oli ka.
Sõbruneme

Uuel päeval uued avastused - Australia rock.

Hülged päevitasid ja mõnulesid

Vasikaid sai toita

Tathra warfarf, mis on NSW osariigi  viimane aurulaevu vastu võtnud käi. Väga lahe ja stiilne söögikoht oli kai peal.

Ja nii me Victoria (VIC)  osariiki jõudsimegi.

Esimese asjana läksime kohe koaalasid vaatama. Ja ühe saare peal oli neid tõesti iga nurga peal :)

Ööseks leidsime laheda järveäärse koha. Ringi hüppasid ka jänkupojad.

Päikesetõusu vaatasime auto aknast, aga telefoni pildistamiseks võtsime alles siis kui päike juba kõrgel oli.

Austraalia 90 mile beach

Wilsons promontory (ehk rahvuspark). See oli küll vaheldusrikka maastikuga ning veidi isegi tundrat meenutav koht. Kuid kahjuks ikka veel koolivaheaeg ning puhkused ja mitte ühtegi vaba ööbimisplatsi. Kui jõuame, tuleks siia tagasi.

Ööbimiseks pidime seega rahvuspargist lahkuma. See eest valmisid meil õhtul lõkkekartulid j sõit telklaagrikohta oli lahedaid maastikuvaateid pakkuv. Ühte hirve nägime ka :)

Meie tavapärane lõuna. Väike matkapliit, ühiskondlikult kasutatav piknikukoht grillide, tualeti ja jooguveega.

Phillip island ja pingviinide paraad. Austraalias elavad maailma kõige väiksemad pingviinid.

Ja nii me jõudsimegi õhtuks Melbourne'i, kus meid võttis vastu Piret :). Melbsi seiklustest aga juba järgmises postituses.