teisipäev, 6. november 2018

Tai saared

Sel ajal kui Karin koos Simoni ja Sikuga Uus Meremaal seikles, käisin mina koos Jackiga Taimaa saari avastamas.

Kõige pealt sai ette võetud Phuketi saar, mille keskmes istub kõrgel mäe otsas tohutult suur Buddha kuju. No et ikka kõik saare elanikud igal ajal ja igas nurgas saaksid talle alt üles kaeda.

Peale Buddha kuju pakkusid mäetipud ka ilusaid vaateid saarele, linnadele ning ookeanile.

Üldiselt on Phuketi saar väga väga turistikas, palju inimesi ning minule sellest väga meeldiv mulje ei jäänud. Otsustasime sealt peale paari päeva rolleriga ringi sõitmist jalga lasta ning suundusime Tai idarannikul olevale saarekesele Koh Phanganile.

Jõudsime sinna parasjagu ülipopulaarse täiskuuöö peo ajaks. Võõpasime endilegi neoonvärvides maalingud peale ning keerutasime jalga DJ-dega pikitud rannal. Kusjuures öösel oli meeldivalt talutav temperatuur.

Muidugi veetsime mõnusalt aega ka randades ringi kolades ja turnides. Kahjuks vesi oli üsna läbipaistmatu, kuna hetkel on vihma hooaeg, mis vett segi keerab.

Templeid on iga nurga peal, üks uhkem kui teine.

Päikseloojangud on lihtsalt imekaunid. Eriti lahedad värvid ilmuvad taevasse siis, kui päike juba horisondi taha on kadunud.

Elevant

Edasi suundusime Koh Samui saarele. Olin alati tahtnud osaleda Tai toidu kokanduskursusel. Seekord oli selleks aega ja mahti. Korjasime kõik taimsed koostisosad perenaise aiast ning hakkasime vaaritama. Kokku valmis meil neli rooga - riisinuudlid tofu ja köögiviljadega, roheline ja punane curry ning papaiasalat. Kõik oli väga maitsev, kuid kohalikult turult ostes on siiski maitsvam.

Ühe päeva veetsime paadiga Angthongi rahvuspargis saarekeste vahel. Käisime randades, ronisime mäe otsa vaateid kaema, kayakkisime ning snorgeldasime (kuigi nähtavus oli nii kehv, et isegi oma varbaid ei näinud).

Veel enne Austraaliasse tagasi lendamist oli mul aega üks päev Singapores ringi vaadata. Rentisime elektrilised tõukerattad, millega oli üli mugav ringi vurada. Väga mõnus linn on, huvitav arhitektuur, kaunis haljastus, puhas. Ainult et kallis.

Laevad ootavad oma järge.

India linnaosa

Valgus ja purskkaevu show.